§1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki świadczenia usług przez Remigiusza Józefowicza prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Magic Time Studio Remigiusz Józefowicz, ul. H. Wieniawskiego 31B/5, 73-100 Stargard, NIP 856 161 80 78, REGON: 524988885. Strona internetowa www.magictime.studio, adres e-mail: studiomagictime@gmail.com, tel. 512 159 374
§2. Składanie zamówienia
1. W celu złożenia zamówienia i zawarcia umowy Zleceniodawca wypełnia udostępniony przez Zleceniobiorcę formularz, składa zamówienie e-mailowo lub telefonicznie podając następujące dane:
a) Imię i nazwisko,
b) Adres korespondencyjny,
c) Adres e-mail korespondecyjny i do płatności,
d) NIP firmy (tylko dla zamówień składanych przez przedsiębiorców),
e) Opis zlecenia z datą imprezy oraz wytycznymi dotyczącymi wybranej usługi.
§ 3. Zakres usługi
- Zleceniobiorca wykona usługę na podstawie informacji dostarczonych przez Zleceniodawcę, w tym w terminie wskazanym przez Zleceniodawcę.
- Zleceniobiorca dostarczy sprzęt i materiały niezbędne do wykonania usługi oraz materiały eksploatacyjne w ilościach zgodnych z wybranym pakietem.
§ 4. Obowiązki zleceniodawcy
- Zleceniodawca zobowiązany jest do określenia treści, które mają znaleźć się w fotogazecie, w tym tytułu wydarzenia, daty, dodatkowych tekstów oraz innych informacji w zależności od wybranej usługi. Informacje te powinny zostać dostarczone Zleceniobiorcy na co najmniej 14 dni przed terminem wydarzenia.
- Zleceniodawca zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich warunków do wykonania usługi, tj. zapewnienia części pomieszczenia lub w przypadku imprez odbywających się w plenerze, zadaszonego miejsca o stabilnym, suchym podłożu o minimalnych wymiarach 2×2 m.
§ 5. Opcje dodatkowe
- Zleceniodawca może zamówić dodatkowe usługi.
- Dodatkowe usługi, których określenie nie było możliwe w dniu podpisania umowy, powinny być opłacone w dniu wykonania usługi lub w określonym umową terminie.
§ 6. Umowa, wynagrodzenie i rezerwacja terminu
- Podstawą realizacji usługi jest umowa zawierana pomiędzy Zleceniodawcą a Zleceniobiorcą, w której określana jest wysokość wynagrodzenia.
- Do rezerwacji terminu wymagana jest wpłata zadatku w wysokości określonej umową.
- Całość wynagrodzenia powinna zostać uregulowana najpóźniej w dniu wydarzenia.
§ 7. Warunki odstąpienia od umowy
- Zleceniobiorca może odstąpić od umowy:
- W przypadku braku zapłaty zadatku.
- W terminach i na zasadach określonych umową
- Zleceniodawca może odstąpić od umowy:
- W terminach i na zasadach określonych umową
§ 8. Promocja
- Zleceniobiorca zachowuje na swój użytek materiały wykonane podczas wydarzenia, w szczególności dla celów swojej promocji. Zleceniodawca może wyrazić zgodę na późniejsze wykorzystanie tych materiałów do celów promocyjnych działalności Zleceniobiorcy (np. na autorskiej stronie internetowej) i z tego tytułu nie będzie przedstawiał żadnych roszczeń finansowych.
§ 9. Postanowienia Końcowe
- Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszego regulaminu wymagają zgodnego oświadczenia woli obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
- Regulamin został sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.